• dr inż. Paweł Stężycki, dyrektor Łukasiewicz – Instytutu Lotnictwa
• prof. Maria Mrówczyńska, Podsekretarz stanu w MNiSW, geodeta, profesor nauk inżynieryjno-technicznych, nauczyciel akademicki
• Magdalena Nizik, Rada Naukowa Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa
Moderator: Prof. dr hab. inż. Maria Mrówczyńska, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego
• Prof. dr hab. Marzanna Katarzyna Witek-Hajduk, Katedra Biznesu Międzynarodowego, Kolegium Gospodarki Światowej, Szkoła Główna Handlowa
• Michał Dżoga, Country Manager, Intel
• Agata Foks – Senior Director, Government Relations, GE Aerospace
• Paweł Pacek, Dyrektor Biura Rozwoju Technologii, Agencja Rozwoju Przemysłu S.A.
Moderator: Prof. dr hab. Michał Wolański, Profesor Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (SGH) w Instytucie Infrastruktury, Transportu i Mobilności
• inż. Claudia Dobre, INCAS National Institute for Aerospace Research “Elie Carafoli”
• dr Michał Małecki, Executive Engineering Leader, Dyrektor Zarządzający GE Vernova Engineering Innovation Center w Warszawie i Wiceprezes GE Vernova Poland
• dr Wojciech Burian, Zastępca Dyrektora ds. Badawczych i Komercjalizacji Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych
• dr Łukasz Marć, Senior Economist, Bank Światowy
• Transparentny influencer marketing. Wytyczne UOKiK.
dr Emilia Zakrzewska, Uniwersytet Warszawski
• Marketing w naukach ścisłych. Nauki ścisłe w marketingu – wyniki badań.
Piotr Zimolzak, Wiceprezes zarządu SW Research
• Fediwersum. Jak wygląda marketing na sieciach społecznościowych pozbawionych algorytmów rekomendacyjnych.
Jakub Orlik, Prezes zarządu Fundacji „Internet. Czas działać!”
Arkadiusz Wieczorek, Wiceprezes zarządu Fundacji „Internet. Czas działać!”
• Współpraca uczelni i przemysłu: wybrane doświadczenia Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej w praktycznym podejściu do rozwoju kompetencji przyszłych inżynierów.
Paulina Chrobocińska, Pełnomocnik Rektora Politechniki Warszawskiej ds. kół naukowych
• Implementacja do organizacji projektów bazujących na prowadzeniu badań i testów, w kontekście siły marki.
Wojciech Szczęsny, Biuro Marketingu i Komunikacji w Emitel S.A.
• Historyczny sukces inżynierów Łukasiewicz – Instytutu Lotnictwa i medialny „game changer”
Edyta Miszczuk, Kierownik działu marketingu i komunikacji Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa
• dr inż. Sylwester Wyka, Zastępca Dyrektora Łukasiewicz Instytut Lotnictwa ds. Badawczych (moderator panelu)
• Prof. Dr Petra Morschheuser, Profesor zrównoważonego zarządzania i kontrolingu w DHBW Mosbach
• Marcin Łata, dyrektor Departamentu Innowacji i Polityki Przemysłowej w Ministerstwie Rozwoju i Technologii
• Spiros Pantelakis, Emerytowany profesor Uniwersytetu w Patras
• Justyna Choinska-Jackiewicz, Politechnika Warszawska
• dr Beata Lubos, Dyrektor Centrum Współpracy Międzynarodowej i Doskonałości Badawczej, Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa (moderator)
• dr Marcin Kardas, Zastępca Dyrektora ds. Innowacji i Wdrożeń, Narodowe Centrum Badań Jądrowych
• Magdalena Bem-Andrzejewska, Dyrektor Działu Operacyjnego Dział Krajowego Punktu Kontaktowego, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
• Krzysztof Lipiec, Dyrektor Departamentu Komercjalizacji, Sieć badawcza Łukasiewicz – Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP
• dr hab. inż. Justyna M. Bugaj, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
• dr inż. Jakub Jasiczak, Przewodniczący Zarządu Porozumienie Spółek Celowych
Dr hab. Dariusz Trzmielak, Doktor habilitowany w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości i profesor Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Zarządzania UŁ (opiekun sesji referatowej)
13:45 – 14:05
• Marketing w działalności szkolnictwa wyższego – kierunki badań naukowych
Prof. Krzysztof Błoński, Uniwersytet Szczeciński
Prof. Jolanta Witek, Akademia im. Jakuba z Paradyża
14:05 – 14:25
• Perspektywa karty wyników na kontrolowanie reputacji instytucji szkolnictwa wyższego (HEI)
Prof. Dr Petra Morschheuser & dr Joern Redler
14:25 – 14:45
• Znaczenie partnerstw medialnych w promowaniu działalności badawczej w szkołach biznesu: przypadek Szkoły Ekonomii i Biznesu Uniwersytetu w Lublanie
Tomaž Ulčakar